motto: ta vara på vad du har.

hej. idag har jag haft en skitdag. började med att jag vaknade upp på soffan nångång 7-8, sovit där hela natten under en filt, det var kallt och jävligt. orkade fan inte gå till sängen.. steg upp och stack till grankullen, sen på en promenad.

vi for till farmor och farfar allihopa för att kolla resan. dock bokade vi inte den, då pappa ville fara till resebyrån imorgon.

kom hem, var tröttast på planeten, började städa. sen sket lillan på toamattan. WHY??? och jag har mens.

det var min crappydag, nu ska jag bara ligga och lyssna musik tills jag somnar. eventuellt slå på ett avsnitt pretty little liars om jag orkar. imorgon jobbar jag och imorgon är en bättre dag!


barcelona nu tack!!!!:)

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0