dålig update

har varit sjukt dålig på att uppdatera!! har haft mycket att göra, jobbat, motionerat, ätit, sovit och försökt klämma in lite tid för vänner. jobb imorgon, sedan är jag ledig på söndag! dock upp och jobba 05.00 på måndag. får bli en lugn helg för min del:)

nästa vecka blir det sista jobbveckan innan vi sticker till barcelona!! är så sjuuukt taggad, och känns behövligt:)

idag bokade även pappsen våran thailandsresa. vi kommer att fara i december! jag, linda, emilia, pappa, seija, farmor och farfar. pappa fyller 50 år och fammo fyller 70 år, så pappa bjuder. niiiiz. kan bjussa på någon bild på hotellet.

nu ska jag springa ner till tvättstugan sen duscha och så småningom försöka slappa lite. ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0