jag saknar dig..

..den filmen ska jag kolla! eller rättare sagt, hade tänkt! hämtade min stooora kudde, hällde upp lite hallonsoda och kände mig redo för en tvåtimmars film! vad hände då? jo det är nå fel på filen så VLC måste "reparera" filen innan den kan spelas, och det tar ju skiiit lång tid :( tänkte ju att jag skulle börja se filmen i tid och försöka gå och lägga mig tidigt idag! har öppning på jobbet lör-sön-mån så vill ju känna mig pigg!

under nästa vecka kanske jag sticker till stugan om vädret tillåter! extremt skönt ifall jag skulle få komma ut på ön lite! om jag inte åker på jobb dvs! är så less på att bara vakna-äta-sova i princip under lediga dagar. jag är ju skit glad över att jag fått börja jobba igen, och trivs ju såklart skit bra som vanligt med arbetsplatsen och arbetskollegorna. men i vardagen känner jag ba blää, finns inget jag brinner för! när man var yngre var ju allting så lätt! hade flera hobbys! alltså jag älskar ju att resa, men att finna tid och pengar för sånt just nu finns ju inte på min karta. vilket är trist.

nåja, ska försöka bestämma mig nu om jag ska kolla på medans filen "repareras" väldigt långsamt, eller om jag ska ta och kolla någon gammal film jag har på datorn som jag FÖRMODLIGEN sett minst 5 gånger. tough one.

moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0