hej

hej, länge sen! jo jag vet. varför vet jag inte.
 
över halva sommaren har gått. sjukt fort har det gått också. jag har jobbat hela tiden så jag vet inte, har det varit bra väder? det är det aldrig under mina lediga dagar iallafall, osis.
 
jag och brudsen smider lite plans och ska boka en resa i augusti!! sjukt taggad som vanligt!
 
jag har ingen aning vad fan jag gör uppe just nu då jag borde sova när jag har öppning imorgon. har varit ledig i två dagar nu och har väl lyckats dra mig i sängen rätt länge. men det har varit skönt! och guldvärt! nattjobb borde typ passa mig.
 
igår köpte jag nya joggingdojor! så nu ska de användas! mina andra är RASfärdiga och ser förjävliga ut. idag har jag inte gjort mycket! tvättat kläder och ätit. har haft en dålig dag idag. helt förjävlig faktiskt. allt har känts dåligt. tills jag och brudarna bestämde att vi ska boka resan då. sjukt välförtjänt. men det är man ju alltid värd? eller hur?
 
faan jag sitter ännu kvar här :) eller ligger. idag har jag renbäddat iallafall och det luktar sjukt gott och känns som heaven. om två veckor så är inte detta mitt hem längre. känns skönt, men konstigt. har bott här i över tre år. 3,5 för att vara exakt. får se var livet tar mig :) hem till mamma en stund kanske. till att börja med. känns lite hemskt.. EGENTLIGEN.
 
nostalgia.
 
 
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0