we were both sixteen and it felt so right.. we were both eighteen and it felt so right

hej! idag är det söndag och det känns förbaskat skönt, och snart är tillochmed den över! om precis en vecka fyller lillasyster även år! hon blir alltid så mallig när hon ska fylla år, nästan lite som jag! heh

idag traskade jag iväg till granis vid lunchtid och blev kvar där ända till halv åtta ikväll. har suttit och chillat med mamma och lillasyster, sedan var jag även med jennifer, som har kommit till stan idag! det är bra att vara hos mamma när man inte orkar laga mat hemma. vilket jag egentligen aldrig orkar, men ibland är man väl illa tvungen antar jag.. hade egentligen behövt göra en matlåda typ NU tills imorgon. ska jobba måndag och tisdag 8.00-17.00. skönt att få börja tidigare så får man även sluta tidigare!

nu ligger jag iallafall hemma i mörkret och lyssnar på lugn musik. har en sådan dag då jag känner att jag måste hitta motivation! motivation till allt! till livet. nu lägger jag ju upp det på ett sätt som låter att jag mår dåligt, men det gör jag inte. känner mig bara lite förvirrad i denna stora värld:)

ska nog ta och kolla en film som börjar på tv här om typ 10-15 min. the box. har sett den men det var länge sen så tänkte väl ta och kika den. om jag orkar. lär väl somna till den. ELLER så sitter jag uppe och glor hela natten då jag råkade slumra till på soffan hos mamma.

okej, ha det bra alla grisar! bjuder på en gammal låt som även är en av mina favvisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0