trött?

jag måste ju ha varit trött igår eller något när jag hade TISDAG som rubrik! det är väl tisdag idag?

skulle ha farit till stugan idag men alla skotrar bara suckar ihop. jävligt less. nå, kanske under nästa vecka då.

nu under kvällen har jag typ lagat mat, det blev äckligt. eller ja, hittade en lite kartongbit i min fisk??? ja, fisk. äter torsk ibland. men blev lite äcklad iallafall, så nu är jag hungrig (igen). började läsa lite körkortsteori också, och pluggade på datorn. men tog inte länge däremot innan jag kände mig okoncentrerad och omotiverad. kanske för att jag började bli trött :)

imorgon har jag min fjärde lektion med gunnar! det är så kul att göra med gunnar, och det går bra! när jag körde med pappa för typ ett år sen så kändes det mest bara jobbigt. men gunnar är ju som sagt så bra på att lära! hoppas inte bara att han lurar mig i någon rondell imorgon! hehe. vet inte varför jag känner sådan skräck för rondeller, fast det har jag märkt att många som börjar övningsköra har. känns lite småläskigt iallafall, men snart så!

imorgon ska jag synda lite och äta våfflor hos mamma! åå kommer bli så sjukt gott! våfflor äter iallafall jag max en gång per år!

jag vill ha godis också! men så känner jag väl säkert nu när jag är lite hungrig. men får bli lite godis till helgen :)


slänger upp lite diverse bilder i brist på annat!


mina två älskade systrar. minstingen blir redan 15 år om 3 veckor!!

storasyster och jag :) släktträff -11


fular oss lite


nyare bild på mig och linda.

syskonkärlek!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0