tisdag!

hej! har precis ätit middag, slutade jobbet klockan 17.00 och hade körning med gunnar direkt därpå. han kom och hämtade mig från ikea och insisterade att jag skulle köra från ikea. aldrig i livet, sa jag och bad gunnar hoppa in i bilen igen. finns ju rondeller vilken väg man än tar ut från ikea och känner mig inte så pass säker än! idag övade vi lite på backning osv, fick även köra i stan idag. det gick bra! gunnar är så lugn! men lektionerna går alldeles för fort, tiden bara rinner iväg! har körlektion igen på onsdag :)

imorgon är jag sugen på att dra till stugan, satte ut en efterlysning om någon är sugen på hänga med, och jeppe verkade taggad så ska se med henne senare. beror ju även på vädret såklart! ska ta och kolla upp vädret till imorgon och onsdag (ifall man övernattar). vädret kan ju förstås ändras, men då vet man iallafall om man bör vara lite redo eller inte :)

neej, nu kom jag på att jag glömde mina walking shoes på ikea, igen. syyynd, för vet inte när jag jobbar nästa gång och känner att jag hade behövt komma ut och röra på mig!

idag ska jag göra ett nytt försök med filmen jag saknar dig. känner mig lite småseg så får nog bli en slö-kväll!


på återseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0