oopsi

har varit sämst i världen på att blogga den senaste tiden! och nu är jag lat och bloggar på chrome igen, därav denna klump till text utan styckeindelning! argh.
den senaste tiden har jag umgåtts med tjejerna, jobbat en hel del och övningskört!
igår slingade jag även mitt hår, är sugen på att bli ljusare som jag nämnt nångång tidigare. ser väl okej ut so far. kan gå ut genom dörren-okej iallafall:)
idag tänkte jag festa, men tog förnuftet till fånga och stannade hemma. duktiga jag. man missar inget ändå. på måndag är det valborg och då blir det nog bra :)
undra om man skulle slå på någon film, sen försöka somna hyffsat tidigt. ska ändå börja jobba klockan 7 på måndag så då måste jag upp tidigt.
det blev väl inte så mycket sagt här just nu, men ha det gött så hörs vi! tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0