onsdag

hej!

idag har jag jobbat! jobbade dock bara någon timme mellan åtta och tolv, fick inte jobba fler timmar då jag har för många timmar denna vecka. dagen gick sjuuukt snabbt!

när jag kom hem var linda här hos mig och lunchade, och på direkten typ kom jennifer och mikaela förbi. samtidigt som jag höll på tvätta! snart ska jag dock hämta upp sista tvätten. skönt att få det bortgjort! annika kom även förbi en snabbis, hon åker till luleå/sthlm idag och till london imorgon så vi sa hejdå och så lånade hon en adapter.

sen har jag väl diskat två gånger idag. vad är det med mig?? nej men, jag orkade inte egentligen laga mat för då var jag tvungen att diska igen. men what the f, magen talade!

just nu känner jag att mitt schema är fullspäckat! har en ledig dag denna vecka men då har jag ändå körning med gunnar och lite diverse. behöver samtidigt klämma in lite tid för att plugga teori, har inte pluggat på ett tag nu men känner att fan nu måste jag börja igen. är ändå inne på min sjätte lektion på fredag. så jag ska nog hämta upp sista tvätten typ nu och sedan dra fram böckerna! låter skit bra. nu kom solen också! efter all snö som kommit.. usch är less! alla klagar hit och dit på vädret men fanken alltså, det är okej med snö i november och december men det är fan inte okej att det kommer i mitten av april.

tvätten nudå! hejdå:)


du, du och du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0