lördag!

idag är det lördag och idag ska jag slå klackarna i taket!

ska snart hoppa i duschen, somnade på soffan igår kväll så var värsta sliten imorse, hann inte duscha heller så haft en knut i håret idag, när jag tog bort knuten kände jag fortfarande lukten av skoter i håret. så dusch strax alltså, sen blir det välatt börja småfixa sig inför kvällen litegrann :)

nice med party! tänkte bjussa på en bild på mig och emmi som jag snott från hennes blogg!


snygga tjejer! lite rosiga efter bastun :)

sticker nog ut till stugan i början av nästa vecka om det är fint väder. passa på och övernatta också :) har nog sagt glad påsk i de två senaste inläggen, men glad fortsättning! dags att switcha om till partygirl! ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0