fredagkväll!

idag är det fredag! gud vad veckan har gått snabbt! har inte hunnit blogga heller. ska göra en snabb summering av veckan.

från söndag till måndag hade jag emilia här över natten, så på måndag for vi till stugan! det var väldigt dimmigt på morgonen men det klarnade upp och vi fick riktigt fint väder där borta. vi for och åkte rattkälke i backen och kände oss som treåringar. efter det eldade vi bastu och satt där ganska länge! sen blev det hederlig stugmat makaroner och köttbullar!

på tisdag morgon så var det rätt kallt, och vi såg att dimman började komma så vi åkte hem rätt tidigt. hann umgås med annika en sväng med sen ringde dom från jobbet så stack och jobbade :) jobbade även onsdag och det var jäkligt tungt. hade börjat känna mig krasslig redan i stugan och vaknade mitt i natten mellan tis-ons, så var sliten och febrig och förkyld på jobbet på ons, så blev att stanna hemma från jobbet igår tors. stack till mamma och sov där så hon fick pyssla om mig lite. blir alltid lite mamma-sjuk när jag är sjuk, hehe. känner mig liten och svag och vill bara att mamma ska pyssla om mig! speciellt när man inte har någon här hemma att luta sig mot!

idag är jag fortfarande krasslig men det är påväg mot bättringsvägen, fast får lite ont i lungorna ibland.

annika kom förbi i grankullen idag och drack kaffe med mig i solen! jag pratade med lillpojken litegrann och försökte ivrigt lyssna efter sparkar. utan resultat dock:( men det kommer nog!

har även varit in hos mormor och morfar några gånger denna vecka och druckit kaffe och snackat skit! alltid lika trevligt att vara hos dem!

har även hunnit med att snacka skit med jennifer i 1,5 timme idag. vet inte hur våra samtal alltid lyckas bli så långa..

nåväl, det var min vecka! imorgon är det jobb som gäller. bjussar på några bilder från stugan, dom är dock lånade från emmis blogg då jag inte orkat lägga in mina bilder på datorn :)









trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0