acoustic

tja. lägger på lite akustiska songs och chillar i sängen. har nyss kommit hem från morsan. emilia fyller år ihelg så vi har tidigare idag varit och fikat hos mormor och morfar. passade även på att övningsköra lite med mamma. körde med gunnar också imorse:) for på en liten joggingrunda också när jag var i grankullen, känner mig fortfarande liite krasslig men det gick väl rätt bra ändå. förutom min jävla tå, haha har sjukt ont i tån...
sen fixade jag även smink och hår på emmi som skulle ha någon kväll med brudsen. har ju varit ledig idag förresten!

igår efter jobbet så hade jag chill kväll med jennifer. fast vi for även och promenerade/joggade lite fyra tullar. det var så roligt, jag sa till jennifer att det kan finnas bisamråttor därkring. så precis när vi passerat ikano så kommer en bisamråtta springandes! då börjar jennifer skrika! men sen jagar hon den mitt i allt, haha.

nu ska jag chilla ett tag, sedan försöka sova :) har varit sjukt trött ikväll. nåja, jobb hela helgen så blir ännu en lugn helg! men det är skönt.

godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0