-

hejhej. kollade ju den där filmen igår, the box, som jag sa. för det första började den ca 25 min efter faktiskt programtid! morr.. sen kom jag på att jag inte alls sett den, TROR JAG?? sen var den skit skum.

idag har jag iallafall jobbat. var liite trött när jag inte stigit upp så tidigt på ett tag, eller brukar väl inte sova riktigt länge men steg upp rätt tidigt idag. åkte med anna till jobbet och vi har monterat hela dagen. det har varit en tuff dag på jobbet, eller.. alltså de som hade avlämnat hade bl.a monterat fel, trollat bort skruvar och lite diverse, så halva dagen gick väl åt att irritera sig över det. alltid samma sak! sätt inte folk att montera som inte kan montera möbler!

imorgon börjar jag också åtta och ska montera. nu har jag ju iallafall i princip avlämnat till mig själv så man vet ju hur läget är!

nu ligger jag iallafall i soffan och chillar, går inget vettigt på tv och jag har jätte tråkigt! nå, det är väl lika att försöka att gå och sova tidigt :)

ciao


tog en bild när vi hade påbörjat montering av förvaringsserien IVAR. kan inte fatta att jag rört den där jäkla ivar igen ;) det här är iallafall en bild innan vi stoppat krysstagen så hyllan var liiite ostabil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0